AFAM MD
Scurt istoric
Asociația Femeilor Antreprenoare din Moldova (AFAM) este un ONG creat în anul 2013 de către 9 membre fondatoare și are misiunea de a susține creșterea potențialului feminin în domeniul antreprenorial și managerial în Republica Moldova.
AFAM promovează afirmarea femeilor antreprenoare și a femeilor în poziții de conducere în calitate de factor important al dezvoltării economice locale şi naţionale prin:
- încurajarea și promovarea femeilor care doresc să lanseze propriile afaceri;
- susținerea femeilor în dezvoltarea și creșterea propriilor afaceri;
- creșterea numărului de femei în poziții de conducere la diferite niveluri;
- contribuirea la dezvoltarea ecosistemului antreprenorial favorabil pentru femei.
În 8 ani de activitate, AFAM a realizat peste 250 de evenimente și proiecte pentru membre și publicul larg, având în calitate de parteneri instituții, asociații naționale și internaționale de business, donatori externi în Republica Moldova și alți actori-cheie din mediul de afaceri.
Actualmente AFAM numără 70 de membre din peste 20 de domenii de activitate.
Istoricul conducerii AFAM:
Echipa 2013
Președinta: Carmina Vicol
Consiliul de Administrare: Silvia Radu, Veronica Arpintin, Olga Melniciuc, Nadejda Vameș.
Echipa 2015
Președinta: Olga Melniciuc
Consiliul de Adminsitrare: Carmina Vicol, Silvia Radu, Veronica Arpintin, Nadejda Vameș.
Echipa 2017
Președinta: Otilia Drăguțanu
Consiliul de Administrare: Olga Melniciuc, Mila Malairău, Rodica Tătaru, Natalia Chirică, Doina Ursachi, Elena Meseaț.
Echipa 2019
Președinta: Angela Gladei
Consiliul de Administrare: Adriana Arnăut, Diana Boico, Cristina Condrea, Larisa Cepoi, Svetlana Bodaci, Sabina Crigan.
Echipa 2021
Președinta: Angela Gladei
Consiliul de Administrare: Tatiana Mereuță, Diana Nanu, Antonina Ceban – Bejenaru, Ana Gorea, Aurelia Irodoi, Ludmila Furtuna.
AFAM MD
De ce AFAM ?
Apartenența la cea mai activă comunitate a femeilor de afaceri
AFAM este o rețea cu membre din peste 20 de domenii de activitate. Lunar, membrele sunt invitate la cel puțin 3 evenimente și activități de business sau lifestyle.
Relații noi, parteneriate și promovare
În cadrul Asociației sunt create grupuri de comunicare prin intermediul cărora puteți lua legătura cu celelalte membre și stabili parteneriate. La fel, puteți beneficia de recomandările și sfaturile altor membre AFAM. Totodată, Asociația organizează evenimente în cadrul cărora dumneavoastră vă puteți promova serviciile și produsele companiilor, precum și distribui materiale informaționale despre oferte către baza de date AFAM.
Dezvoltarea capacităților membrelor
- seminare
- ședințe de coaching
- mentorat
- traininguri
- master-classuri
- conferințe etc.
Lobby și Advocacy
AFAM este membru în Consiliului economic pe lângă Prim-ministrul Republicii Moldova, unde sunt reprezentate interesele membrelor și identificate soluții pentru problemele cu care se confruntă acestea în activitatea de antreprenoriat. La fel, Asociația este în dialog permanent cu reprezentanți ai instituțiilor și agențiilor de stat tangențiale cu mediul de afaceri, asigurând astfel un dialog deschis între reprezentanții acestor instituții și membrele AFAM. Totodată, membrele au parte de instruiri în domeniile de lobby și advocacy, prin care învață cum să devină active și să beneficieze de acest domeniu.
Acces la toate evenimentele și proiectele marca AFAM
AFAM organizează anual peste 50 de evenimente din domeniile business și lifestyle. Toate proiectele și activitățile desfășurate sunt în beneficiul membrelor și conțin informație utilă pentru doamnele antreprenoare din toate domeniile de activitate și la diferite etape de dezvoltare a afacerii.
Reduceri la serviciile și produsele membrelor și partenerilor AFAM
AFAM este partener în cadrul multor conferințe sau traininguri de anvergură din Moldova, în special cu participarea speakerilor străini. În urma acestor parteneriate membrele AFAM beneficiază de reduceri la procurarea biletelor de participare și a altor produse.
AFAM MD
Servicii
AFAM oferă servicii pentru membre și non-membre la diferite etape de dezvoltare a afacerilor, cum ar fi:
- programe pentru start-up
- promovarea companiilor și serviciilor membrelor
- informație și acces la oportunități de finanțare
- promovarea parteneriatelor și schimb de contact între membre
- reduceri la produsele și serviciile companiilor membrelor
- reduceri la evenimentele partenerilor