Din momentul în care a fost declanșată criză din cauza pandemiei Covid-19, în luna martie 2020, am considerat important ca antreprenorii să aibă o altă concepție și abordare, precum și să iasă din situația de blocaj pentru a preveni riscurile majore în afacerile lor, în special din punct de vedere financiar.

 

Drept soluție, Consiliul de Administrare al AFAM a aprobat organizarea unui program de suport legal și consultanță în afaceri pentru membrele noastre și alți antreprenori, oferit gratuit și în format online. În cadrul programului am reușit să răspundem la întrebările și provocările întâmpinate în această perioadă de către membrele noastre. 

 

Programul AFAM Business Suport a avut scopul de a aborda cele mai stringente aspecte care vizează acum antreprenoriatul și oferi soluții antreprenoarelor și antreprenorilor din Republica Moldova și a fost format din 14 evenimente de suport și consultanță organizate în domeniile

– legal

– resursele umane

– financiar, economic și fiscal

– IT și digital

– echilibrul în condiții de autoizolare

– comunicarea în situații de criză

– reinventarea pe timp de criză

– leadership

– soluții întreprinse și experiența altor state

– vânzările post-criză

– brand personal post-criză

– Horeca post criză

– Turismul intern în pandemie

– consultanță și suport legal 


În cadrul programului AFAM Business Suport am reușit să oferim suport unui număr de peste 300 de antreprenori. Acest proiect este realizat de catre AFAM din resurse proprii.