Începând cu februarie 2023, Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM), în parteneriat cu Asociația Femeilor de Afaceri din Moldova (AFAM) a demarat implementarea proiectului „Abilitatea femeilor afectate de crize pentru o societate mai stabilă și prosperă”, cu susținerea UN Women și finanțat de Fondul Femeilor pentru Pace și Asistență Umanitară (WPHF). Acțiunile proiectului vor fi orientate spre îmbunătățirea redresării economice și sociale a femeilor refugiate, asigurând de asemenea, prevenirea și soluționarea conflictelor, protecție, acțiuni umanitare și a eforturilor de consolidare a păcii.
Arii de intervenții:
- Dezvoltarea competențelor de bază: dezvoltarea personală și profesională a femeilor și tinerelor strămutate silit;
- Promovarea participării semnificative a femeilor strămutate silit și a tinerelor la activitățile de consolidare a păcii;
- Creșterea gradului de conștientizare cuprivire la beneficiile femeilor strămutate silit și a implicării tinerelor în activități economice.
Pentru realizarea obiectivelor propuse AFAM anunță concurs de selectare a serviciilor design, elaborare logo eveniment, banner, badge, QR code pentru materiale și servicii de tipărire materiale pentru conferință conform necesităților.
.
Oferta trebuie să includă:
- Date generale ale ofertantului (denumirea companiei/ nume, prenume persoana, telefonul de contact, adresa electronica, pag.web și alte date relevante despre ofertant);
- Copia certificatului de înregistrare a companiei/Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Oferta financiară cu indicarea prețului în MDL per serviciu ( vezi anexa 1);
Criterii de selecție a ofertantului:
Persoană juridică/ fizică înregistrată în Republica Moldova;
Experiența profesională a ofertantului
Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate;
Perioada de realizare a sarcinilor: 1 noiembrie 2023 –30 noiembrie 2023.
Procedura de aplicare
Pentru participare la concurs, solicitantul va depune in format electronic următoarele:
Profilul Companiei (maxim 1 pagina)
- Copia certificatului de înregistrare a companiei/Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Oferta financiară cu indicarea prețului în MDL per km serviciu;
- Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate)
Dosarele de aplicare vor fi transmise în format electronic la adresa afammoldova@gmail.com cu mențiunea „Servicii design și tipărire” până la data de 6 noiembrie 2023.
Informații suplimentare le puteți solicita în scris la email-ul: afammoldova@gmail.com
Pentru mai multe informații despre Asociația Femeilor Antreprenoare din Moldova vă rugăm să accesați www.afam.md
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
Acest proiect este implementat de Consiliul Național al Tineretului din Moldova (CNTM) în parteneriat cu Asociația Femeilor Antreprenoare din Moldova (AFAM), cu susținerea UN Women, și finanțat de Fondul Femeilor pentru pace și asistență umanitară.
Anexa 1
Servicii solicitate
Produs | Caracteristici | nr |
Design logo eveniment | Conform tematicii conferinței | n/a |
Print agenda | Agenga +biografia speakerilor , 5 pag | 150 |
Banner- photowall banner+QR code | ajustat dupa marimea holului, aproximativ 3,5*4,5m | 1 |
Ecusoane | material hârtie,pe ambele parti, color 4+4, dimensiune 10cm*9,5cm.
Șiret din stofa. |
150 |
Mapă +QR code | hârtie 4+0, (interior buzunar pentru a încapea carnetul, agenda). | 150 |
Carnete- | interior 40-50 foi, pe spirală. Color. | 150 |
Pix-
|
plastic, culoare albă, aplicare logo
(2 logouri) |
150 |
Bags | material din stofă, aplicare logouri pe față. | 150 |
Add a Comment